vineri, 21 martie 2008

cazare

Încercaţi să vă negociaţi la sânge cazarea ... Eu am reuşit să obţin o reducere destul de mare datorită faptului că am stat trei săptămâni la o pensiune ... La aceeaşi pensiune l-am convins pe patron să acorde reduceri şi la alţi români care se aflau la Szeged pentru tratament la KAALI (reducerea a fost în funcţie de perioadă) - asta în condiţiile în care nu aveţi bani să vă cazaţi la hoteluri de mai multe stele şi dacă vă interesează sumele pe care le cheltuiţi la Szeged.
Revenind la ideea de a discuta cu ceilalţi români de la clinică, poate reuşiţi să vă "asociaţi" pentru a închiria un apartament cu mai multe camere, ceea ce reduce considerabil costurile. Aici http://forum.desprecopii.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=117114&whichpage=1 puteţi vedea perioada în care sunt şi alţi români pentru tratamente la KAALI.
Ungurii au obiceiul să închirieze apartamentele pentru o perioadă mai mare de timp, pentru perioade scurte solicitând o "cauţiune" adică plata în avans pe două-trei luni, bani din care proprietarul va reţine cheltuielile de întreţinere, restul sumei urmând să vi-l înapoieze.
Cei mai mulţi dintre noi avem nevoie de cazare pentru două-trei săptămâni (poate o lună), context în care, la aceeaşi adresă puteţi să vă înţelegeţi asupra transferului unui apartament închiriat la alţii care vin la tratament.

5 comentarii:

Mine spunea...

Intr-adevar este destul de greu sa gasesti un apartament de inchiriat pe o perioada atat de scurta. Dar daca totusi ai gasit un apartament ofera-i proprietarului o suma mai mare de bani pe luna si este posibil sa se razgandeasca. Oricum te va ajunge mai ieftin decat la pensiune si ai baie bucatarie si tot ce ai nevoie. Din pacate unii dintre noi, altceva chiar nu isi pot permite. De asemenea nu arvuniti un apartament fara sa-l vedeti initial. Surprizele pot fi foarte neplacute.

szeged.kaali spunea...

Într-adevăr ai dreptate, era să o păţim şi noi... Toate bune şi frumoase când am discutat telefonic, dar am solicitat să vedem apartamentul şi ... surprinză: avea baie comună pe hol (era o garsonieră într-un fel de cămin de nefamilişti)...

Sorin spunea...

Poate ne ajuti si cu o numele pensiunii sau macar cu o adresa de email pe care putem "vorbi" caci vad ca incurajezi relatiile dintre romanii veniti in szeged dar nu ai nici o adresa afisata

Anonim spunea...

Eu pot sa-ti dau o adresa de e-mail: gabikovacs74@yahoo.com.

Tariff spunea...

Bună ziua, deoarece vrei să citești acest lucru, știi că problemele tale sunt rezolvate pe jumătate dacă poți lua măsuri în privința lor, deoarece este o femeie spirituală puternică, numită Dr. Dawn acuna, pe care am întâlnit-o citind un articol online, ea m-a ajutat cu un vraja care l-a readus pe sotul meu dupa ce sotul meu m-a parasit de peste 8 luni, ea a facut o vraja care m-a ajutat sa ramana insarcinata pentru sotul meu si acum avem 2 copii frumosi, acum viata mea de cuplu merge perfect bine, ce sa mai cer .... ai o problemă pe care vrei să o rezolvi?

*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă vrei să te împaci cu soțul tău.
*Dacă trebuie să vindeci orice fel de boală.
*Dacă doriți să opriți avortul spontan.
Și mulți alții, zori acuna te va uimi cu marile ei Puteri. contactați-o pe whatsapp: {+2348032246310}
E-mail: { dawnacuna314@gmail.com }